Proč právě do sauny

Sauna blahodárně napomáhá udržet tělo v kondici, posiluje imunitu a uvolňuje duši i tělo. V klasické finské sauně s horkým a suchým vzduchem se teplota pohybuje od 40°C až 90°C. Zdravotní účinek začíná až od teploty 70°C. Nejvhodnější je poloha v leže a tělo se prohřívá rovnoměrně. Po zahřátí musí přijít ochlazení, které je příjemné, ale určitě potřebné pro povzbuzení krevního oběhu.

.
.
.

Desatero saunování

  1. Aby saunování mělo smysl, choďte alespoň 1x týdně.
  2. V sauně používejte prádlo určené do sauny, pod celé tělo včetně nohou položte prostěradlo.
  3. Před saunováním se umyjte vodou a mýdlem a řádně usušte.
  4. V sauně se dýchá nosem normální frekvencí.
  5. Při pocení je vhodné otírat povrch těla – otevřou se kožní póry a vyplaví nečistoty.
  6. Po prvním kole saunování opláchněte pot pod sprchou a pak se zchlaďte, pokud možno včetně hlavy nebo zátylku.
  7. Tuto proceduru opakujte 2x nebo 3x. Nezapomeňte dodržovat pitný režim.
  8. Osušte se a zabalte do osušky a relaxujte nejméně 20 minut.
  9. Pokud jste správně saunovali, určitě se teď cítíte příjemně unaveni, ale i uvolněni.
  10. Brzy se k nám vraťte.:))))))

Nezávazná objednávka

Uveďte prosím, o které služby máte zájem:

© 2022
Thai Leela
Thajské masáže Karlovy Vary